VI VANN!!!

VI VANN!!!<3
Tjiihoooo!!! :D :D :D
GRATTIS LOREEN OCH SVERIGE!!

Hela 18 tolvpoängare kammade Loreen hem! Fick samma rysningar som vanligt när Loreen sjunger live och inget av de andra bidragen var ens i närheten av samma kvalitet!
Ändå roligt att jag kan min schlager så pass att jag redan kände det på mej (innan jag ens hört de andra låtarna som var me) när hon vann i sverige att hon kunde gå hela vägen.. och det gjorde hon!! :D
Nästa år såhärdags hittar ni mej bänkad på eurovision i sthlm!!:D Vilken dröm!
Det var 12 år sedan senast Sverige vann så det var verkligen dags!
Nu är Sverige det land som vunnit näst flest gånger i Eurovision, hela 5 gånger! (Bara Irand med 7 segrar ligger före).
SHIT, är alldeles euforisk, varm och svettig efter denna kväll!! :D:D NU går det minsann INTE att sova ännu!
Ni som är ute på krogen å firar, fira lite extra för mej med!!

Oj, oj, oj.. detta är STORT!!
Nu ska jag försöka smälta detta bara..;P
WIIEEHOOO!!!
<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0