Obalans

Hej!
Från att ha en toppenvecka förra veckan till en bottenvecka känns de som denna vecka! =/ Jobbigt när det blir så vet eg inte varför..kanske hormoner som spökar? Hur som helst ska ja försöka hålla humöret uppe i veckan men det är svårt när man ser att det ska regna heela dagen imorgon då jag bland annat skall cykla till stallet och rida (tar ca 40 min att cykla) så att det ska regna då känns ju sådär =/ Men ser verkligen fram emot ridningen igen iaf!<3
Annars så har denna dag varit årets varmaste och soligaste här i Umeå! =) Hela 15 grader med strålande sol resulterade i en underbart god mjukglass på stan! Det var långa köer till alla glasstånd så de flesta tänkte nog likadant, mjukglasspremiär för säsongen! =D Såå härligt, idag kände man verkligen att sommaren är på g!! Tjiihhoo blir på så mkt bättre humör bara att tänka på det^^, Och att jag skall spendera den på Gotland värmer mej ännu mer i hjärtat!<3 Skall vara så mkt ute i naturen som jag kan! Bara njuta av sommaren, sitta vid havet och titta på solnedgången och njuuta!<3 Om tre veckor åker jag söderut..

Ha en riktigt fin kristihimmelsfärd imorn, hoppas solen lyser för er! :)

Kram Marika





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0