La familia!

Idag kommer min familj till Umeå!! (iaf 3av4) :D
<3
Väntar och längtar.

Annars idag blir det skriva ut lite papper på logopedmottagningen inför sommaren testning av Luftballongen. Ni mellan 14-25 lr 45-55, vill ni vara med i vår lilla studie så skulle vi bli jätteglada?! :D
Ska även ringa runt på lite skolor så att vi kanske kan testa 9or, och gymnasieelever på så sätt efter sommaren!
Sen i eftermiddag tar jag "sommarlov" och firar detta med den sista ridlektionen för vårterminen!:D
Ha en kanondag gott folk!!
KRAM!
Madeleine
2012-05-31 @ 21:55:57
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

Jag kan va med om ni vill ha mig med :P Kram bästaste Marika <3

sara
2012-06-01 @ 23:36:56

Va inte martin stenmarck mötet liiiiiiite större än Loreens vinst? ;) haha xD



ha ett par underbara dagar me familjen nu!! snart ses vi :D längtar! <3

Marika
2012-06-09 @ 13:29:42

Du får jättegärna vara med Madde! =D När är du på ön? :) Hahha jaaaa Sara det var de fan! :D Längtar tills vi ses jag med!!<3 Kramar på er brudar!!

Marika
2012-06-09 @ 13:31:43

Åh va kul, de får du jättegärna vara! =) När är du på ön då Madde?

Hahah jaa de va fan större de Sara!! :DLängtar efter dej med!<3

Kramaar på er brudar, saknar er! KRAM!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0