kärlek<3

Är underbart i alla dess former!
Var inte rädd för att älska..

De senaste dagarna har jag verkligen fått så himla fina ord och massa kärlek ifrån mina vänner, jag känner mig så tacksam då jag varit så lyckligt lottad som får ha dessa underbara människor i mitt liv! Jag känner mig rikast i världen! =)

Jag tycker generellt vi är dåliga i Sverige på att visa varandra uppskattning. Jag själv kommer på mej med att allt för sällan säga till de jag älskar hur mkt de verkligen betyder för mig! De är något att tänka på, för vi alla kan bli bättre på den fronten..
ofta är det ju jantelagen som råder här i Sverige och folk har svårt att glädjas med andra. Men vad är detta för tråkig attityd egentligen?! Jag hoppas och tror att en kärleksfull eller godhjärtad handling ger ringar på vattnet och sprider mer kärlek i världen!
So make love, not war!
Peace out.
/Hippie Miss M.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0