ESC ikväll!

Tjohoo äntligen är det snart dags för ESC final!! :D Klart en av årets höjdpunkter, spelar ingen roll hur dålig eller bra kvalitet den håller, den är tradition och måste ses! Heja Loreen och Sverige!! Jag tror vi har en stor chans att vinna om vinna så iaf i topp 5, minst! Heja heja!! :D
Annars har det varit en toppendag idag verkligen! Strålande sol och alla vinterbleka umebor har verkligen levt upp och det myllrar av liv och rörelse runtomkring lägenheten!<3 Under denna helg pågår brännbollsyran som är en av umes största evenemang, det är alltså en brännbollstävling med olika lag som döper sig til roliga namn och klär ut sej:P såklart är det mkt alkohol involverat denna helg vilket lätt kan gå till överdrift men det är massor av poliser ute så man får hoppas att det inte händer ngt allvarligt under kvällen/natten.. Men härligt att det är sommar nu och nätterna är låånga och ljusa!^^,
På torsdag kommer La Familia upp hit och hälsar på! :D Faktiskt första gången de lyckats komma upp hit och det skall bli såå roligt!!
Annars idag så har jag rensat upp i garderoben och slängt en massa gamla kläder fulla av hål och fläckar och sorterat bort kläder jag inte använder osv.. känns bra! sen har jag även suttit och solat på balkongen, underbart!!
Ha en trevlig lördag gott folk!!
//Miss M.
Ps. Glöm inte bort mamma imorgon på Mors Dag!!<3 Ds.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0