11 Maj - Födelsedag!

Hej!

Igår fyllde jag 24 och det firades med att gå upp tidigt och cykla till sjukhuset för att fortsätta arbeta med xjobbet och läsa "jätteroliga" artiklar hehe ;) Men detta var bara på förmiddagen och jag och Emelie var kanske inte så himla effektiva utan ganska fredagströtta så vi varvade jobb med lite trevligt prat, såklart! ;)
Vid lunch gick vi över till Nina för å äta lunch, såå trevligt! =)
Efter de gick jag å Emelie å hämtade hennes cyklar som skulle flyttas så vi fick en skön promenad då. Sedan satt vi hemma hos mej och pratade och vilade en stund, båda ganska trötta som sagt! :P Men sedan började vi laga maten till det lilla kalaset! =) Det blev tapas! :D Paprika i ugn, fyllda med köttfärs, sedan räkor i lime och chilimarinad, sallad med solrosfrön, tomater, purjo och bladspenat samt champinjoner marinerade i vitlök och soltorkad tomat! :D Det blev såå gott och såå lyckat!
Till efterrätt vart de tårta som också blev mkt uppskattad! =)
Sedan flög kvällen iväg med massa prat, skratt och sjungandes av lips på xboxen! KUnde inte fått en bättre 24-årsdag! =D Fick en massa grattishälsningar under dagen och så fick jag av eduardo en tidning om valpar, spotifypremium samt 300 kr presentkort på the body shop! :D Vidare fick jag pengar av bror och mor (behövligt!! Nu kan jag äntligen boka klipptid! :D), underbart fina blommor från Jenny, 6 fina vinglas i samma serie som min vinkaraff av Emelie, Jossan och Nina<3 Såå fina glas! En vinare fick jag av Daniel och så vet jag att Sara skickat ett paket som är på väg så det blir spännande att se vad det är! :D TACK så mycket alla ni för de fina presenterna! Love u!!<3
Ett särskilt tack till Emelie oxå som hjälpte till med all mat och fix innan kalaset! :D
Tack mina underbara vänner!<3
Nu ska ja ta tag i diskberget, med glädje! :D
Ha en superbra lördag!
Peace out!
/Miss M.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0