Summer 2012 är i full gång!! Njut! Nu!

Hello!

Äntligen är sommaren hääär! På riktigt! :D Det känns i hela kroppen, lyckan i magen när solen skiner, värmer min hy... kan inte låta bli att blunda och le, detta är mitt rätta element!! Och jag njuter av varje sekund! Rätt som det är säger det POFF så sitter man där inne i en lägenhet och tittar ut på regnet som smattrar mot rutan och kylan som kryper sig på.. Nä huvva vet ni, det kan man inte tänka på nu!!
Det är det här som sker i detta nu som man ska levA På sen hela den låånge vintarn. För även om man kan åka utomlands mitt i vintern så finns det inget så fint som en äkta svensk sommar! =) Det är ngt spec..
Snart är det midsommar! :D Jordgubbar, midsommarstång, dans, sill, färskpärar mm.. vad händer för er folket? SJälv ska jag till Lena och hennes släkt å fira lite sen ska vi ha en lång catch up i helgen och bara ha de gött, längtar! Ska bli så kul att se min fina Lovisa igenn!! Saknat henne massor<3
Nej ut nu i solen och fånga dagen!! *CARPE DIEM!*
Peace out!.
/Marika
ps. har snart varit ledig en heel månad!! Det var nog verkligen det bästa som hänt på länge! Behövde verkligen få vila  upp mej efter ett år av plugg, å så allt som hände här på våren med separation, exjobb, flytt.. Har gjort en massa skoj, och haft turen att få ha riktigt fint väder när jag varit ledig! Hoppas att sommaren 2012 fortsätter som den börjat, jag har bestämt att detta ska bli en kanonsommar!! :D Nu är jag uppvilad och taggad inför sommarjobbet som startar på måndag, nu KÖR VI!! ;D ds.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0