ÖN

Wiihoo har äntligen landat på ön!!<3
(eller jag åkte ju båt så landa och landa vet jag inte.. he he)
Flytten från Umeå gick väldigt bra och smidigt tack vare min underbara familj som kom och hjälpte till!<3
TACK!! Ni är guld värda!<3
Det var så himla kul att de kom, nästan som overkligt! Få visa dem runt överallt osv..*kärlek*

Jahapp, Då är man åter på ön efter en fantastiskt härlig vistelse i Uppsala och Sthlm! :D
Oj oj så mkt skoj jag hunnit med!
Jag känner mej så himla energifylld och hungrig på livet!
Tänk vad en paus från skolan och lite underbart sällskap kan göra!<3

Hos Jenny och Martin var jag ca en vecka och som vanligt känner jag mig som hemma hos dem^^, Riktigt skoj hade vi och vi bara njöt av att vara lediga och göra roliga saker! Fick träffa många av deras kompisar och familj också vilket alltid är trevligt och roligt! =) Dessutom kanske jag hittar lite bättre i Uppsala nu? hmm:P Men jag älskar dem och jag älskar staden! Skulle absolut kunna tänka mig att bo där. Och Jenny har så fina katter med! Var bara tvungen att tillägga det hihi! ;)

Tyvärr hände ju ngt väldigt oförberett också under resan.. Efter jag varit hos J&M en vecka så skulle jag hälsa på söta Linn som jobbade på en hästgård nära uppsala, vi hade inte träffats på länge så vi båda såg fram emot detta! Bara det att när vi ska ses på stan så ringer Linn, hon har varit på vårdcentralen för att hon varit trött en längre tid, och nu fått reda på att hon måste åka till akuten på akademiska sjukhuset i uppsala pga farligt lågt blodvärde! :S Linn stackaren vart alldeles chockad och ledsen och jag vart också väldigt chockad!! Inte vad vi tänkt oss liksom! Så de var bara att fara till akuten och väl där fick vi komma in ganska snabbt till en gullig sköterska och sedan en jättebra läkare! Man blir så glad när läkarna är så himla gulliga.. man hör ju så mkt dåligt om dem alltid annars. Sen fick vi vänta rätt länge innan Linn fick plats på akutmedicinavdelningen där hon direkt fick blod. Kändes så bra att vara där med henne, hon hade de riktigt tufft, helt sönderstickad i armarna å alla känslor med allt som hänt, skönt att bara kunna vara där.. hon har ju inte sin familj i uppsala, de bor ju på gotland!! Jag var där till ca 22 på ons sedan kom ja tebax på tors vid lunch och stannade till 15.30 men hennes pappa kom vid lunchtid så hon behövde inte vara ensam mer där, de kändes bra! Men nu är hon iaf utskriven från akkis och har fått åka hem till den efterlängtade ön, äntligen för hennes del! som hon längtat! Men utredningen fortsätter på sjukhuset i visby.. ngt är ju tydligen fel eftersom hb-värdet inte går upp som det ska ohc det ska inte behöva va så lågt.. normalt är på ca 150, Linn hade 50 när vi kom in.. Vid 80 börjar de ge blod.. så ni fattar! :S Inte konstigt hon inte orkat ngt senaste tiden! =( Om jag ändå hade vetat om detta tidigare...
Håller alla tummar och tår och allt jag har för dej gumman!<3 Du är bäst!<3

Massa kramar!
/Miss M.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0