8 Juli - Kafferep på Kauparve!

Hellu!
Varit en fantastisk fyradagars-ledighet som avrundades med utekväll igår med ett glatt tjejgäng och en runda på gutekällarn, jisses vad med folk och jisses vilken värme de blev på dansgolvet, huvaligen! XD Den där åskan som kom häromdagen hjälpte knappast något.. hoppas de blir lite klarare luft ssnart iaf, svårt att sova när det är så kvavt! Men annars klagar jag inte på värmen! Min kropp älskar 20-25 plusgrader eftersom jag största delen av året upplever -20 -- -25 grader! XD
 
Idag var det kafferep på kauparve! Riktigt lyckat anordnat av Magga och Ylva Wahlén! Massa söta tanter och massor av goda bakverk var det! Dessutom hade vi tur med vädret, soligt och fint så vi kunde sitta ute! Jag lär definitivt komma fler gånger! :D
 
Imorn är det jobb 10-20 sedan ledig i tre dagar för att sen jobba helg och fyra dagar in i nästa vecka! :P bye bye life for a week! ;)
 
Sov så gott!
 
Kramar Marika
Anonym
2012-07-09 @ 10:58:54

Vilka söta tanter :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0