6 september

Hej å hå!
riktigt intensiv dag i plugget idag. Kursen "terapeutiskt förhållningssätt" började idag och det är så himla intressant. Föreläsaren är riktigt bra och hon satte verkligen igång en hel del tankar och vi diskuterade mycket i klassen om roller i yrkeslivet, vad empati egentligen är och även hur det "professionella samtalet" ser ut. Imorgon fortsätter kursen med en heldag i rollspel, ska bli spännande och lärorikt! :)
Vi gick till kl fem idag så har inte hunnit göra så mkt ikväll, kom hem runt kl sex så va bara att äta sen gick jag en promenad med Emelie och handlade lite på vägen hem. Missade tyvärr idol men får försöka se ifatt sen. Konstigt att jag alltid fastnar för det programmet! Borde det eg inte vara ngt uttjatat nu? ;P
Även kul att träffa alla i klassen igen, de är så goa! Fick komplimanger idag både för mina nya skor och min tröja, man blir så glad då:)
Nej snart dags för sängen om jag ska orka en heldag till på sjukhuset:)
Natti natt!
/Marika



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0