fab feb

nu har februari kommit! wihihoo en månad närmre våren och sommaren! :D
flyttade in i nya lyan den 21a januari, trivs så underbart bra tsm med älsk, är nog dt bästa som hänt mej!! Äntligen slipper vi distansen.
Lägenheten är en tvåa på 45 kvadrat, ljus å fräsch..byggd 2008, dessutom ligger den nära skolan, nu tar den typ 7 min att gå dit, förut hade jag ca 40 min! ;P
dessvärre har jag nu blitt så tjock att alla kläder sitter tajt å hemskt..alltså julen tog död på mej!! nu är jag fast i en dålig cirkel med massa onyttigt som stoppas i munnen hela tiden..:S hemskt usch så dåligt man mår oxå..nej nu blir det att äta grönsakar en månad :D
tur då kanske att jag fått så kallad "pinjemun" som gör att så fort jag äter så smakar det beskt som fan i munnen..särskilt med mat..typ snacks å godis blir inte samma effekt...typiskt!! trodde ju att jag skulle ha lättare att hålla mej ifrån sånt men naaeej...
aja önska mig lycka till :o)
Kramar!!
//Miss M.
Madeleine
2011-02-22 @ 20:39:34
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

Hur går pluggandet?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0