Nytt Rekord!

Igår var jag ute å sprang.
Jag tänkte aldrig på hur långt jag skulle springa för de vet man aldrig, man måste känna va kroppen har att erbjuda, och det är ju olika från dag till dag. Med denna kravlösa inställning så lyckades jag för första gången i mitt liv (tror jag?!) springa en mil! Jag är så sjukt stolt och glad över det! :D
Äntligen ger träningen resultat och igår när ja kom hem så kändes det som att ja skulle kunna springa hur långt som helst! Mitt mål är att ställa upp i ngt lopp som är på en mil. Tjejmilen är ju nu i höst men det är för sent att anmäla sig..hmm får väl se! Men ett mål måste jag ha, annars är det rätt lätt att man ledsnar.
Jag som bara för två år sedan vägrade att jogga.. Tänk vad de kan ändra sig..!
Idag väntar jobb 11-20.15, min sista jobbdag för i sommar en blir det ett par veckor ledigt innan plugget drar igång, skönt!

Ha de gott!!

/Marika
Madeleine
2011-08-15 @ 11:40:55
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

Duktig du är :)

Marika
2011-08-15 @ 21:23:06

Tack vännen!:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0