Härliga tider!

Kom på att imorgon har jag varit ledig en hel vecka!! Det känns helt fantastiskt! Skulle nog lätt kunna vänja mej med att ta sovmorgon, eller gå upp precis när man vill..äta frukost i evigheter.. fylla dagarna med det man vill! Så underbart.

Ikväll kom en av mina klasskompisar från Umeå till ön och hon hade med sig sin kille, syster å systers kompis! Riktigt glatt härligt gäng! Vi satt och prata, åt kalkonbuffe och efterätt of course saffranspannkakan! Nina blev helt kär i den, hon åt hela tre bitar, roligt! :)
Så efter att ha ätit, skrattat en massa å ätit lite till så gick vi ut å hälsa lite på hästarna och så, då hade dimman börjat komma in..riktig mystisk höstdimma, blev fina kort i halvmörkret stjärnhimlen var helt otrolig alltså! Saknat dessa magiska nätter!:) Det är ngt positivt med att mörkret kommer iaf! ;)
Så imorn är det alltså min sista dag här på ön för i sommar..:/ vemodigt! Jag ska packa de sista, rida med Emma, träffa Sara och så åka på grillfest hos dem som var hos mej idag,.. plus säga hej då till allt å alla här hemma..tung dag men den kommer nog bli minnesvärd oxå :)

Nej hu nu vill ja inte tänka mer på de! :P

God natt alla fina vänner.

Kramar Marika<3
Madeleine
2011-08-23 @ 09:21:34
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

Kan du lägga upp bilderna? :)

Marika
2011-08-29 @ 13:07:44

Grejen e att det var alla andra som tog kort XD min kamera är borta så jag ska satsa på att köpa en ny så jag kan lägga upp bilder här :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0