STÄDARDAG!

ÅHH SÅ JÄVLA SKÖNT!!! Har precis tagit tag i "the mess" that is my room! xD ett rejält ryck har jag gjort för att städa min lilla lya som dammråttorna hade invaderat, och nu känner jag bara ett stort LUGN. Sitter och njuter och äter ett äpple^^, njuter ännu mera av att min kursbok inte kommit så jag kan inte börja läsa..oj va synd! ;P fast sen blir jag ju sjukt stressad när jag inser hur mycket jag har att läsa på kort tid men men den ångesten tar jag då nu ska jag bara unna mig att sitta här och.. sitta? :P har ju rännt runt me dammsugare, mopp å disktrasa i ca 2,5 h!! Då fattar ni kanske hur skitigt ja haft eftersom jag endast lever på 20 kvadrat haha!
Lyssnar på spears å gaga.. mycket bra städarkompisar tycker jag, gav mej iaf lite extra energi idag^^,
Vad har jag gjort mera idag då?! Jo fan jag gick ju upp för å gå på tre timmars föreläsning om språk å hjärnan fan vad intressant det är!! (ej ironisk!!) :D verkligen min grej dehär tycker jag men blir så sjukt sugen att läsa en spanskakurs typ och ta upp ett språk igen men de kostar sjukt mycket å tar tid... å eduardo har ju försökt med mej men varken han lr jag har tålamod haha så får väl se..
sen sökte ja massa medryttarannonser häromdan! :) fick svar från ena som väldigt gärna ville ha mej, hon hade ett 7-årigt halvblod så de lät ju perfekt! Men då kom problemet; du måste ha bil! FUCK!! Det gick inga bussar dit hon bor, typ en bit från strömbäck ngnstans.. :( det var mycket synd men jag håller ögonen öppna för bil har ja fan inte råd att köpa! Ursäkta mina svordomar förresten! xD
Tänkte nog unna mej att gå på body balance ikväll :) så himla härligt att sträcka ut alla muskler å träna balans till lugna låtar.. man blir helt lugn å varm inombords..efteråt känns de ungefär som när man fått orgasm i kroppen...hehe lovely!<3 ;P
Sen skall jag se idooool ikväll!! Har inte fattat varför de har audition i två veckor? Visst det är kul men de kan ju aldrig ta med så många som de vill.. Skall bli kul när de kommer igång på riktigt å sollar agnarna från vetet.. ja hejar iaf på Olle, han gotlänningen...goooo gotland! ;D
Alltså jaaaa önskar att ja kunde gå på hemse torgdag första onsdagen i oktober men shcemat verkar inte vilja det för mej :( saknar det så har ju fan gått på de varje år i hela fucking mitt liv å nu har de typ gått två år utan:( för mkt!! Jag vet jag vet.. det är ju bara en marknad men såna saker kan betyda mycket för lilla mej! :)
Pluuuus att ja får jullov den 22a dec..börjar tredje igen.. ja va ska man säga..god jul?!
Ser framemot afasipraktiken i november! Det skall bli sjukt kul! Jag tyckte mycket om barnpraktiken men skall bli spännande att utforska mitt yrke ännu mera..man vet ju aldrig kanske fastnar för ngt annat än barn?! njaae tror inte det haha men får se! :D
nej nu ska ja fortsätta att sitta här å känna mej sjukt nöjd! :) :P
ps. förresten! jag röstade idag!! andra gången i hela mitt liv å denna gången kändes det viktigare än förra.. så hörrni, glöm inte att rösta!! annars kan ni inte gnälla sen!! ;) ds.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig daaaaooog!!
Puss å kram svennebanan ;P
Peace out! /Miss M.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0