å hej å hå..

vilken dag de blev! Jag är rätt stolt över mej själv ändå för nu ska ja berätta om min dag;
*lyckades gå upp tidigare än vanligt! + att ja faktiskt satte mej å plugga när jag skulle å pluggade snällt heela förmiddagen sen var de = skrivkramp å snurr i bollen så de blev de lunch; tonfiskomelett! blev hur gott som helst det trodde ja inte haha ;P
sen innan emslan kom hit för å plugga med mej så kasta ja ihop en kladdkaka som motivation till plugge..mmm va god den blev! :D
sen var vi effektiva i sisådär tre timmar (med kaffe som hjälp såklart!;) sen gick emslan hem å ja satte igång med köttfärslimpa, potatis, egen skysås å kokta grönsaker + lingonsylt! fasen de låter kanske inte så svårt men jäklar va tid de tog å en massa olika grytor blev det men kände mig riktigt huslig :) killen från polen bara tittta på mej å sa ; du måste verkligen gilla att laga mat! jag svarar: nej, jag gör jag verkligen inte! haha han är förresten väldigt skeptisk till svensk kost, inklusive godis; han tycker vårt godis saknar socker!! :s hur sjukt e inte de han sa att ja skulle få smaka godis ifrån polen men hur jävla sött e inte de då?! hmm..knas!
så nu sitter ja här igen.. efter diskat en jääävla massa hela dan känns de som men ändå sjukt nöjd med mej själv! Har dock rört på mej för lite så funderar på att ta en promenad nu innan det blir alltför sent å mörkt.
Har myyycke att plugga in nu, wisch me luck!
Ha de sååååååå braaaaaaaaa!!
PUss puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0