wihooo!

ja köpte stickor å garn för snart ett år sedan plus en beskrivning för hur man gör, ja vet tantvarning men skitsamma.
så ikväll ville ja spela gitarr (kan ja ens det?!) lr piano för ja ville göra ngt me mina händer men har ju varken gitarr lr piano.. så kom ja på de gamla garnet å stickorna som låg i en påse!
ja som inte lyckades få upp en enda maska förra året, kommer ihåg hur frustrerad jag var!! satt mej nu bara å vips så maskade jag upp flera stycken maskor på stickorna!
ja..snilleblixtar kommer då när man minst anar det..
är verkligen jättetrött nu.
gnatt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0