Tacksam

Man säger det inte ofta, man är oftare dukigare på att fokusera på allt negativt och allt som ligger framför en i tiden.. Det ligger nog mest i alla människors natur att göra så. Men ibland händer det saker, tyvärr ofta hemska saker som gör att man skakas om och vaknar upp ur allt de där, som bara rullar på och som gör att man öppnar ögonen och hajar till, på riktigt.
Jag Gillar Dig, Jag älskar Dig, Jag uppskattar Dig, jag är Glad att Du finns!
Det är inget jobbigt att säga, tar inte lång tid men vi säger det allför sällan!
Ta ingen för givet, lova mig det.
Jag säger inte att man inte får vara negativ, eller deppig eller vad som helst men visa bara alla du håller kär att du verkligen uppskattar dom. Ett extra leende, stanna upp å ge tid, lyssna, bekräfta, krama om<3
Jag har sett saker här i livet, varit med om saker.. ett friskt liv kan slockna på en sekund.. ett liv kan långsamt fallera i en period av sjukdom eller skada.. Den du möter idag kanske inte finns kvar imorgon. Jag vill bara att alla skall ha detta i tanken.
Så är det så viktigt om inte du hunnit dammsuga idag?
Är det hela världen att du inte är rikast i landet eller inte har den där grejen du så gärna vill ha?
Nej, tänkte väl det.
SÅ ut å NJut av livet mina vänner och glöm inte att alltid sprida kärleken!
Massa kärlek
/Marika



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0