i en förkyld gärna..

oops menar hjärna såklart.. haha skrev ngn komment till eduardo på facebook men den vart helknas så märks va förkyllnigen gör me min gärna..kan varken skriva, prata eller tänka..XD error error.... men överlevde iaf en dag i skolan genom att ladda upp med läkerol, strepsils å en maassa näsdukar. det mest vettiga ja genomfört idag: lagat mat. japp det var sanningen det.
rummet är ännu ett kaos.. men men ngt man får leva med när man spoendarar större tiden på att snyta ut halva sin hjärna XD
sen undrar jag..kan de verkligen stämma..är de sanning kan ng säga!! de står ett G på neurolingvistikskursen på internet men vi har inte fått ngt mail om resultat.. kan jag..vågar jag..hoppas på att det gick vägen..? snälla?!
ja brukar va slut såhärdags.. fast ja sovit mer än va ja gjorde denna natten.. men ja har inte tränat å de gör mycket.. är rastlös som fan men träna e ingen bra ide vid förkylning å så kombinerar vi det med överintag av snacks å socker ikväll..sova?! jag? ikväll?! lär väl inte hända..
hoppas älksling kan sova..han ahr ju inte kunnnat de på flera dar stackarn..undrar varför..ngn som behöver börja träna pxå kanske? :P såklar ringde ja å väcjte han ikväll min vimshjärna..aja bättre dag imorjn hoppas jag..hoppas!
fick äevn erbjudande atgt åka till ikea i haparanda i helgen!! :D fett kul jhade de varit men resan hem vart ju sjukt dyr så får se om ja har råd med det.. :( är ju typ 30?!! mil upp dit..hur långt är sverige egentligen?
zzzzzzZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz
nej de här vart inget vettigt..
natti natt
kramiar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0