höststorm

det har höststormat nu sen jag kom hem hit till ume i söndaskväll..läste i expressen på planet att det skulle bli soligt, vaRmt å fint hela vecken.. vilket bullshit!! :S
men de passar ju mitt hälsotillstånd, kan ändå inte gå ut..blev ju rejält sjuk iaf :( haft två jobbiga febriga nätter nu hoppas att de värsta e över.. men ja hör ännu ingenting å känner ingen smak.. å så har ja exminerande seminarie på fredag..wihoo de här går ju bra...not ! XD tur ändå de inte e en tenta men kan ja inte gå på detta så kanske ja får göra en tenta lr liknande för att ta igen.. vill bli frisk NU!
äter mat nu men hur kul är de att äta när de inte smakar..ngt..blä
ne ska sluta klaga nu å återgå till min bubbla å vakumskalle..
peace out
/marika



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0