shoppingdag

nu har redan  halva afasipraktiken gått! det är helt ofattbart vad tiden kan springa iväg! precis som pengar.. har idag införskaffat rejäla vinterskor som även gav rejält hål i plånboken.. plus en massa annat som bara kom med i farten av all shopping och en kinamatsbuffe men de var längesen ja unna mej såhär mycket så känns ändå bra (märks här hjur ja försöjker bota mitt dåliga samveta, genomskinligt jo jag vet men det känns iaf bättre!;) förhoppningsvis håller nu skorna över denna istidsvinter å några till så att de inte blir så dyra i längden..
sen för att avrunda med ett citat från min pojkvän "pengar är som fett fast tvärtom"..tolkas på frivilligt sätt ;P
ha de gott!
/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0