praktik..vecka III

ja jisses då var redan vecka tre (?!) på afasipraktiken avklarad..samma vecka vi fick reda på att hela klassen klarat afasitentan oxå, wiiee! :D
det har hänt så mycket dessa veckor..känslor, möten med människor, svåra situationer, frustration, glädje, sorg. Jag känner att det är lite mycket som snurrar i huvet nu men kan redan ana att denna praktik kommer sätta djupa spår i mej och jag har lärt mej så ofantligt mycket! Detta har varit så otroligt lärorikt och det är verkligen på denna praktik man inser hur sjukt mycket talet är värt!! Utan det fugerar knappast inget..
men nu tar jag lite helg från allt praktikliv i skellefteå! har det annars väldigt bra där, älskar staden och e ju sambo där me emlan å nina, kan knappast bli bättre! Detta måste vara den roligaste, finaste, härligaste, ibland även jobbigaste november någonsin! å vet ni..ja börjar älska snö på vintern än allt de gråa hemma! vem vet kanske de blir en riktig norrlänning av mej med tillslut! ;)
Trevlig helg på Er!
Peace out.
/Miss M.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0