Liljansberget! :D

oj oj vad livet snurrar på fort nu! AfasiPraktiken som varit nu i nov, oj så lärorikt å oj vad snabbt den månaden for iväg.. och samma dag som praktiken avslutades så fick jag reda på att jag fått min första lägenhet någonsin, en 2:A på Liljansberget!! Helt sjukt alltså kan ännu inte fatta att jag efter två år skall flytta från mariehem till ett av de nyaste områdena här i ume.. ja, jag vet ja har ändå bott här i 2 år och Ja ja är väldigt less på korridorslivet men samtidigt är det en trygghet.. å ja e sämst på förändringar, gillar ju trygghet.. men ja tror nog att jag kan finna tryggheten på det nya stället med det är bara de praktiska allt med flytten som gnagar lite.. men ja e inte ensam i de här så de ska nog allt lösa sej^^,
ja praktik ,kurser och lägenhet.. ja önskar ja kunde stänga av tankeapparaten ibland men det är så svårt.. kollade på vår blivande lägenhet idag, väldigt fräscht område må ja säga tror vi kommer trivas bra där :) men ack så mycke pirr i magen med allt som skall fixas.. hoppas bara flytten sker mitt i en lugnt period i skolan. hoppas! ser så mycker fram emot att få mitt eget place.. å få bo med eduardo förstås!<3 det är ju oxå en ny grej, bo tsm :) som sagt tankarna snurrar... tror bara ja ska sova en stund så känns de nog bättre sen..
imorn väntar fullspäckad dag med teckenkursens början, vfu-seminarie. förhoppningsvis blir de ngn träning med som ja inte orkat idag..
ja inte mycke vettigt ja fick ur mej idag.. bättre lycka nästa gång:)
peace out.
/M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0