sommarlov!!

Wiiiiiieeee!! Skickade in den sista hemtentan igårkväll och tog då officiellt sommarlov för i år! :D även om det blir så att ja måste komplettera något så får de göras senare, nu vill jag bara vara ledig en stund!! Ett år har ju bara flugit iväg, inte varit en lugn sekund. Det kändes som nyss vi i klassen satt å grilla vid nydalasjön å frös häcken av oss.. men det var ett år sen! Den här gången var det sol och lite varmare när vi skulle grilla, mkt trevligt! :)
Kunde även fika utomhus här ute på gräsmattan igår, myyyys! Passade även på att klippa mej nu innan sommarn, blev rätt nöjd faktiskt även om de är 6 år sen ja hade lugg senast å då sa jag att jag aldrig mer skulle ha det haha XD
så de va grillningskväll i förrgår och igårkväll så for jag å emlan ner på stan (vi cyklade faktiskt, otroligt skönt!) där mötte vi upp nåra vänner till henne å så beställde vi en varsitt glas vitt och bara firade in sommaren *bästa*
vaknade sen idag ngt seg å trött, allt har gått så fort nu!! Hela barnspråkskursen gick superfort sen praktiken gick nästan ännu fortare! Så plötsligt är man tillbaka här i ume å måste packa,tvätta,städa för ja åker till skåne med älsklingen imorn?! var ju längesen ja planera in det, hur kunde tiden gå så fort?! :P vår första flygresa ihop så de blir ju intressant^^, vad ja vet är ingen av oss vidare flygrädd så det skall nog gå bra! Skall bli så roligt å träffa hans familj igen, var ju mer än ett år sen sist nu...
Har verkligen haft världens bästa praktik och nu känns det bara som man skulle vilja fortsätta jobba med det och inte öppna ngn bok mera! ;P
Så välkommen sommaren 2010!! Ja längtar efter allt roligt som väntar.. först skåne, sen sthlm, sen bara få va hemma å jobba, njuta, träffa bästavännerna, mysa me hästarna å hunden å bara vara ett tag..borta är bra men HEMMA är BÄST!! så e de ju bara :)
Ha de bäst!!
Pöss!
//M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0