in vino veritas

ett ordspråk som jag lärde mig under de digra latinlektionerna i gymnasiet.. faktiskt ett av de få jag minns XP men det var väl för att det stämmer så jäkla bra!! det och "Carpe Diem"..
ja en del av er vet ju säkert va de betyder, it means "i vinet finns sanningen" å så brukar det ju vara.. när folk blir packade så slänger de ur sig ett och annat de aldrig skulle sagt annars!
de har jag ju fått tydliga exempel på..

aja nu måste ja fortsätta och plugga vet inte var den här avstickarn kom in ifrån men de hände ju ett å annat igår haha ;)

plugga plugga plugga
varje fredag å så sen till jul.. de tycker jag e kuuuul!! nee de var ju STÄDA den ramsan var till nu får ja sluta flamsa har två uppgifter kvar innan denna kursen är över wieeeeeee då ska de firas me buller å bång och dansning på stång!  och då jävlar sparas det inte på ngt vin änte!!

over and out
Miss M.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0