ny vecke

efter en den underbaraste helgen på länge<3 så har de igen blivit ny vecka, ny kurs; Barns språkutveckling :) Äntligen en föreläsare som är BRA!! Känns faktiskt tom givande och roligt att gå på dom, INTE VANLIGT!

Har nu vart sjuk i mer än en vecka men antar att allt slem å sånt tar nån vecka till innan det försvinner xD har iaf bokat in mej på ridning till fredag så hoppas att ja kommer orka det! Är ju tråkigt att bara kunna ligga hemma hela tiden..

Får kanske praktisera på Gotland i vår! Har mailat med logopedmottagningen och de hon vill träffa mej dan innan julafton (trots de har julledigt då?!), kommer nog kännas konstigt å nervöst men hon vill nog mest se vad jag är för en typ :P får väl passa på att julhandla de sista kanske när man ändå skall in i smeten den dan..

Solen har försvunnit.. är bara regn å grått.. så typiskt november.. å inte kan jag träna heller så känner mej rastlös som fasen. får nog gå bort emot ersboda å titta på massa julsaker på rusta eller ngt så får ngt som piggar upp i allt de gråa :)

Idag är det ynka EN månad kvar tills ja åker heim igen!! Längtar..<3

peace out!
/marika
sara
2009-11-19 @ 12:36:13

jag säger bara: YEEEEAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0