Fjärilar i magen

Att ni inte ser några fjärilar såhär års beror dock inte på vårat kyliga klimat utan att de har flyttat in i min mage för tillfället XD jo faktiskt är detta helt sant, en biljon ungefär fladdrar omkring där!!
Och varför då, kan man undra???...

jo
 
för

jag

ska

till

UMEÅ!!

de ringde igår och sa att jag kommit in då många uteblivit på uppropet.. skrek rakt ut i telen "skämtar du med mej eller?!" efter tackat ja så gick jag runt med ett sådant där löjligt halvt panikslaget leende på läpparna och en euforisk känsla i hela kroppen.. tror även att det var här ngnstans fjärilarna bosatte sej i magen..

så hela dan igår gick mest åt att verkligen fatta att jag skall iväg, verkligen iväg och börja plugga!! Det är så jävla coolt, spännande häftigt och läskigt på samma gång! Precis som när man sätter sej på den där berg och dalbanan.. man vet inte riktigt vad man ger sej in på men man vet att det kommer gå upp och ner i en himla fart och att man kommer skrika, gråta, skratta samtidigt.. typ så kändes det.. My roller coaster is about to begin..=P och jag tvekar inte att åka med den!! Får man en chans så skall man ta den.. går det åt helvete? jo då finns det alltid en väg tillbaka (pröva dock inte att hoppa av en berg och dalbana i farten, ingen bra ide.. vänta då tills den lugnat ner sej ;o)


Så.. åker på söndag 08.05 med båten.. sen buss, arlanda express och flyg till Umä.. framme typ 15.50 då de jag skall bo hos första veckan plockar upp mej (hoppas jag!! haha)
det konstiga e att jag är nästan mer nervös nu än när jag åkte till Spanien.. känns så mkt mer seriöst på ngt sätt.. fast det är ju mkt närmare!? knasigt men så är det.. ^^,

Kommer saknar alla Er här hemma :'( men som tur e finns ju dator, telefon, skype, mobil så ni blir inte av med mej så lätt! Värre blir det me hästarna, Molly.. de kommer jag inte att prata med på telefon.. faan va de kommer kännas minns ju i spanien att det var en av de sakerna som kändes mest.. lika starkt som att sakna familjen ibland starkare just pga av att man inte kan "hålla kontakten"...</3

Men till alla som tror ngt så trodde ni fel: Jag kommer inte, IKKE att glömma ngt, ngn här hemma på ön!! Säger istället att ni inte får glömma mej =/.. men jag kommer såklart hem till sommaren å då jävlar blir de party paaarty!! Sunglasses and the partyface on..of course!! Sommar on da Gotland FTW!!!<3<3<3

Lätt att bli känslosam i sådana här tider.. känns som hästarna tittar på mej sådär..sådär som att de vet vad jag tänker göra.. att jag kommer va en taskig matte (igen!!) å lämna dom.. men de har det bra!! Mamma å pappa tar hand om dom perfekt (bara de inte matar för mkt så XD fått cikoira i hyffsad form nu så..).. men ändå.. det känns verkligen som de förstår.. eller jag är säker på att det förstår och det skär i mit hjärta </3 Älskar er hästarna och kommer alltid göra det!!
(ni som tkr jag e löjlig  för att ja skriver om hästar som de vore personer..ja.. ni kan ju stoppa upp ngt nånstans!!)

Sen får jag se när jag får träffa underbara älskling, amor, Eduardo<3 igen..förhoppningsvis väääldigt snart (håll tummarna alla att han får jobb i umeå!!) Saknar dej som faaan ska du veta,..lr de vet du ju men iaf!! ^^, kan aldrig sägas för många gånger.. snart typ två månader sen vi sågs men jag kan vänta.. Love you, Älskar dej Amor glöm aldrig det!!

och till alla vänner och familj:
Ta hand om Er nu för fan!!! Älskar er så det gör ont och kommer sakna Er såå inuta helv***!!!!

Tusen miljoner kramar
//Marika



Sara
2009-01-21 @ 17:38:12

fet glöm det va!!!!

å glöm inte mig heller! :(

love you! <3

Anonym
2009-01-23 @ 18:07:32

Grattis! Det är mycket bra gjort!

See ya!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0