Ack så sköna söndag

Verkligen underbart med HELG!!

skrev tentan i fredags, vet inte hur det gick egentligen måste ha 60% rätt på
på båda delarna..
men känns skönt att det är över för denna gången!


Sen gick vi ut å åt grekiskt i fredags å sen vart de
party party!!

igår var de en skön dag på stan
ja köpte nya skor

idag tänker jag bara vara, njuta av att
inte ha
ngt alls plugg att tänka på

tills imorn, då börjar
lingvistiken




om tre dagar är jag hemma, tänk att få krama om alla igen!!
Bara låta mitt ansikte begravas
i Mios mjuka päls
 och Molly ska få slicka å hoppa på mej så mkt hon vill

Gotland... Here I Come!!

tänk att det är tre månader sen jag ens SÅG en häst..
ABSTINENS!!


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0