Love Hurts

Tiden går fort när man har roligt.. tiden går även fast man har tråkigt såklart men då känns allting så himla låångsamt.. Så egentligen borde man ju sträva efter att ha så tråkigt som möjligt i livet för att få ett långt liv... fast nej.. ja lever nog hellre snabbt, intensivt har skitskoj och det måste ju ändå vara bra om ja känner att det gott fort när jag ligger på min dödsbädd? då vet jag ju att jag haft kul iaf.. aja XD hur som helst det jag ville säga från början var att Eduardo<3 åkte hem nu ikväll efter två veckor och tiden han var här gick så himla fort förbi..:'( jag hatar att lämna honom på flygplatsen.. det blir bara värre och värre för varje gång särskitl då jag inte vet riktigt när vi kan ses igen. Love hurts.

Love hurts, love scars,
Love wounds, and marks,
Any heart, not tough,
Or strong, enough
To take a lot of pain,
Take a lot of pain
Love is like a cloud
Holds a lot of rain
Love hurts, ooh ooh love hurts

Im young, I know,
But even so
I know a thing, or two
I learned, from you
I really learned a lot,
Really learned a lot
Love is like a flame
It burns you when its hot
Love hurts, ooh ooh love hurts



Och nu är det vinter på riktigt, snöade när jag körde från flygplatsen.. har väl delade känslor om vintern. Tycker det kan vara jättemysigt när det är snöstorm ute och man har det varmt och mysigt inomhus.. en chokladtermos i pulkabacken (när/om det är snö såklart!)..en vintermorgon när snön ligger och gnistrar, solen skiner och det är helt stilla i luften<3 men hur många såna dagar har vi egentligen på vintern? Inte många.. Men time goes by och snart är det vår igen!

Fick resultatet från högskoleprovet hemskickat igår.. gick ju sådär.typ :S medel iaf ^^, men spännande och se hur det  blir med utbildningen jag sökt.. hoppas på det bästa men andra gånger jag har sökt har det ju inte funkat så ja.. jag får se^^,

Blir lite jobb i helgen, skönt att ombyggnaden på jobbet äntligen är klar. Ett tag kändes det som att röran aldrig skulle ta slut  =P Nu ska jag bara lära mig hitta igen så jag kan hjälpa kunderna att hitte XD

Ne.. nu ska ja nog lägga mig å slappa lite.. sen blir de väl idol kl åtta, mobba mej inte. Jag gillar att se på sånt ingen annan gillar..
Im special^^, everybody who knows me know that ;.)

Peace out dudes

Mackan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0