Nystart!

Det händer mycket i just nu!  För ca 2 veckor sedan fick jag erbjudande om en lägenhet (1:a, 31 kvadrat) i Sumpan (Sundbyberg) vilket ligger endast 10 min med pendeln från mitt jobb! Jag hade riktigt tur som fick den då fastighetsförmedlingen ej har kösystem utan lottar ut sina lägenheter!! Så senaste veckan har gått mycket åt jobb (as usual;) och flyttplanering!! Jag älskar't!! Tyvärr har jag dragit på mig en jobbig förkylning så måste vara hemma och kurera mig idag.. men drömmer mig bort inom inredning medan jag försöker vila mig frisk =)=) 
 
 
flyttar till detta på fredag...:D:D::<3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0