Mensvärken från helvetet..XD

 
Hellu.. ibland känns det som en förbannelse att vara kvinna.. detta lidande varje månad, som börjar med PMS redan en vecka innan själva skiten kommer.. suck. Brukar inte behöva vara hemma dessa dagar men denna gång höll jag på att svimma på tåget till jobbet så jag har fått sjukskriva mig..:/ Idag är det dock lite bättre men har fortfarande mycket ont och grinar för minsta lilla!! XD
 
Hur som haver.. idag är det 3 juni 2014.. och snart kommer skattepengarna in på kontot, tjohoo!!! Sedan är det långhelg i helgen, Sveriges nationaldag, ni vet. Sen kommer mor och far till mig helgen efter och sedan blir det midsommar som firas på min favoritö i Östersjön!! Äntligen!! :D Skall då fira min älskade häst som fyller 30 år (!!) 8/6!! 
 
Sen rullar det på med jobb ett par veckor och sedan kommer jag att åka till Barcelona med jobbet på kurs! :) Sedan jobbar jag några dagar och sen väntar 4 veckors semester på "Kalkstens-Hawaii"!! =)
 
Sommaren står för dörren, nu gäller det att njuta fullt ut!!
 
Peace out.
 
/Miss M.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0