I feel like I'm riding a wave..

 
Nu så.. fyra veckors semeeeeeester på min favoritö framför mig!! 
Jag skall verkligen försöka att få ut det bästa av denna tiden.. fokus ligger på att bara göra ingenting den mesta av tiden egentligen.. ;) Nä men ska passa på att träffa släkt och vänner på ön, ut och rida, träna Cikoria, jogga/springa inför Tjejmilen i september, kvällsdopp mm.. Längtar mycket nu!! 
Borde ha städat lägenheten vid detta laget men har skjutit på det hela dagen.. (ooops!);) Så blir att röja bort det värsta här imorgon innan jag åker mot ön vid 16-tiden..
 
Vi ses på andra sidan.. Östersjön!! ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0