2014

Nytt år! Nya möjligheter! :)
 
2013 är året jag helst vill glömma, bara lägga bakom mig och gå vidare.. det var så mycket som hände, både positiva och negativa saker men en sak är säker och det är att jag lärde mig en hel del om livet detta år och jag genomled en del saker man inte ens önskar sin värsta fiende.. i och med detta fick jag även reda på vilka människor som verkligen finns där för mig och inte när det krisar, kan vara bra att veta..
 
Detta år har precis börjat, och jag har ingen aning om hur det kommer sluta.. jag har litegrann planerat iaf nu första månaderna på året.. nu i jan åker jag till Spanien en sväng, det ska bli så roligt att återse gamla vänner. Äntligen. (Hoppas att jag kommer iväg denna gång..)
 
Arbetet jag har nu, är en sk "projektanställning". Jag vet därför inte alls hur länge jag har jobb.. först sade dem till januari.. sen förlängdes tjänsten till sista april.. så just nu vet jag inget om hur det blir till sommaren men jag hoppas verkligen jag får vara kvar på Talkliniken på Danderyds sjukhus då jag trivs väldigt bra.
 
Jag önskar verkligen att detta blir ett bättre år för oss alla!!<3
 
I övrigt så har jul och nyår varit väldigt bra, trevligt. Varit mycket hemma, hjälpt mamma som fick åka ambulans in efter nyår.. som tur var är hennes hjärta bra, men det var läskigt..:S
Passat på att träffa kompisar och vara mycket med hästarna, som alltid! :) Ed har även varit här sedan den 26:e så det har varit supermysigt.
 
Over and out.
/Miss M.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0