Nedslagen

Jag vill förstå, men kan inte. 
 
Jag vill orka gå, men orkar inte. Vet inte hur länge mina ben orkar fortsätta gå.. Men ändå finns det bara framåt.. om jag så skall gå hela vägen själv i mål.. och veta att jag alltid gjort allt.. mitt hjärta ska alltid fortsätta slå för kärleken och det ljusa, det skall du inte få ta ifrån mig!!
 
Smärta i själen.. ett ärrat hjärta.. varför denna arma smärta..?
 
 
Jag trodde jag kände dig..
 
Men tack för att du befriade mig..

Jag längtar hem..
 
..
 
 
Sara
2014-03-07 @ 19:33:28

Du e stark!! Kom ihåg det nästa gång psykopaten kommer å lovar dig evig kärlek!! <3

Svar: Tack gumman!!<3
Miss M.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0