Estoy en Palma de Mallorca!

Hola!!
 
Jag befinner mig just nu på Mallorca, i huvudstaden som heter "Palma".
 
Jag arbetar här två veckor som logoped, hjälper ca 15 barn med tal-, språk-, läs, och skrivsvårigheter. Det är ett intensitvt men otroligt roligt arbete! Roligt att följa upp det jag började med i april 2013..
 
På fredag åker jag vidare till Galicien.. för en veckas semester och efterlängtad återträff med gamla vänner..!<3 Tänk att det redan är 6 (!!) år sedan jag bodde där i fyra månader.. Tiden går ruskigt fort hörrni!!
 
Peace out!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0