Ännu en givande dag! :)

Idag har jag haft 1,5 timme på "terapeutiskt förhållningssätt" och sedan har jag suttit på välkomstmässan för nya studenter och gjort reklam för Arkum; akademiska ryttarklubben i umeå :) Det var väldigt givande då många blev glada bara av att se ngt med hästanknytning och få träffa hästmänniskor så det blev många glada möten. Jag hoppas även och tror att vi värvat några fler medlemmar vilket behövs :)
Igår hade jag även en jättelärorik och intressant dag då vi fick öva terapeutiskt förhållningssätt genom rollspel som vi spelade upp för klassenm filmade och analyserade tillsammans med läraren. Lite läskigt såklart men i slutändan gav det så mycket så det är helt klart värt det!
Ha en riktigt bra dag!
/Marika



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0