Oh la la

Haft en uuunderbar helg med E å J<3!! men nu är ja tillbaka i vardan, men kan inte klaga.. grupparbetet är nu i principklart skall bara öva på redovisningen, skönt! Vakna idag av min granne som ringde å va magsjuk å ville att ja skulle lämna lite fil utanför hennes dörr :/ stackarn! sånt e inte kul!
Igårkväll var ja å E på bodycombat, /man slår i luften typ/ de var jättekul!! Känner av armarna ida..
Beställde böcker till nästa kurs nyss, två stycken , gick på tusen spänn.. men få vara värt det då det är bra böcker ja kommer ha nytta av hela min yrkestid :) :) så va de där me praktiken.. VAR ska ja hamna?! kommer väl välja umeå först men finns bara två platser så chansen att ja hamnar här e liten.. men man vet aldrig.. :P det blir nog bra hur de än går, kan va spännande å se andra delar av norrland oxå!!
Lyssnar på en lady gaga remix å tänke tillbaka till helgen..åååh va kul de vaaa!! haha särskilt när ja skulle göra "las ketchup" dancen men gjorde macarena sen spela de macarena direkt efter som att knäppa mej på näsan hahaha å sen den där gurkdrinken??! va fan va de eg..

spridda tankar.. hoppas ni har en fin dag! :)<3

over and out
/Miss M.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0