Jag hör hur det droppar!

Är det verkligen sant?! Jag hör hur det droppar ner ifrån taket idag och på himlen lyser en varm sol på den klarblå himlen.. wiiiiieeeeee min tid är här!!! :D:D:D Om Precis EN månad fyller jag 22 och jag tycker bara det känns roligt att bli äldre faktiskt kalla mej knäpp om ni vill men så är det!! Ett år är lika med ett års mer erfarenhet, ett års mer mognad och ännu ett år som innehöll både bra å dåliga stunder men ett år jag aldrig glömmer!<3
Medan snön sakta sakta tinar bort lyssnar jag på härlig partymusik å taggar för städning av mitt lilla crib (skönt att bo litet när de gäller städningen;) men har iaf redan varit ute på promenad å varit å fikat på bästa fikastället skogis med alexandra! :=) å igår var de en underbar dag som avslutades med en riktigt rolig utekväll på schlagerklubben!! Aldrig varit där men det var verkligen skeeetakuul!!! Bara glad bra musik man kan sjunga med i å stora ytor med tvskärmar som visar musikvideorna! :D
Men nu väntar dammsugarn på mej dn jäveln..:P
Puss!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0