Världens bästa födelsedag!!

som sagt...tanten börjar bli gammal ;o)

dagen började med att jag vaknade upp ensam.. (yes lite tragiskt jo) men sen väntade en överraskningen jag knappt kunde drömma om i min vildaste fantasi.. Eduardo kom!!!!!!!!!!!  

Visste inte va ja skulle säga vart bara helt chockad sen börja ja skratta å gråta på en gång!! Det hade du planerat väl det gumman!!, vilken present, WOW!! THANK YOU I LOOOVE YOUUU!


Tack alla ni andra som också grattat mig :)

Älskar er alla!!
<3

såhär glad var jag när jag fyllde 20 i spanien.. oj redan ett år har gått..




Planeraren ;)
2009-05-15 @ 22:23:14

det va så lite sååå! love you too!!!! å jag saknar dig som fan :( börjar gråta när jag tänker på hur mycket :( <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0