Min älskade häst<3

Vi har haft 11 år tillsammans nu..Du och jag. Och jag har älskat Dig omättligt alla dessa år och nu Älskar Jag  Dig så att det gör ont..Visst har vi haft våra dispyter och missförstånd men alla de underbara äventyr du tagit med mej på via din trygga, starka rygg är oförglömliga.. alla mysiga uteritter på de ljuva sommarkvällarna, alla galopprace på de till synes oändliga gröna fälten, alla lektioner som vi kämpat på tillsammans så att svetten runnit och även blod och tårar ibland.. dressyrtävlingar, hopptävlingar.. sena kvällar i stallet, tidiga morgnar i stallet.. ryktandes din vackra päls av mörkt guld..mys.

När jag ser på dig blir jag helt  varm inombords, mitt hjärta fylls av oändlig kärlek till Dig och tar ett extra slag<3 Mitt hjärta ler för Dig..Att jag har något så fint som Du tackar jag min lyckliga stjärna för varje dag. Det finns ingen som Du, min trogne gamle vän.
När jag får träffa dig händer något..tiden stannar..allt stannar upp..det är bara du och jag i vår värld, vårt universum.
Jag kliar dig mer än gärna där du vill, ger dig en morot och ryktar dig.. jag gör ALLT för dig, precis som du för mej<3
Ditt ädla huvud, pigga ögon.. din babylugg som aldrig växer sig lång gör att du ser ut mer som en fölis än 25åring ibland.. Din varma mule mot mitt huvud..jag känner hur du blåser mig lätt i nacken. DU är så FIN. Du skänker mig så mycket; styrka och glädje och även tröst när jag behöver det. Du har alltid funnits där för mig..

Jag hoppas och tror att du känner min kärlek som jag hyser så starkt till Dig..
<3<3<3
Lämna mig inte älskade häst...
Mio min Mio...
Lämna mig aldrig.

Det vackraste jag vet.Mio<3

Jag älskar dig nu och för evigt!
<3<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0