Fåröritt!

Guud va kul d varit!! =D om man räknar bort lite tappade skor, mc folk som inte visar hänsyn för hästar osv.. XD
Vet inte om jag sagt det innan men det var ju så att Tove (emmas lillesyster) inte kunde rida med fre-lör så då fanns det en häst och säng ledig, till min fördel och lycka ^^, Snacka mysigt rida runt i sanddynor å galoppera i fullfart i vattenbrynet..wow.. vilken känsla!! LOVE IT!!
Tritlis skötte sej jättebra, förutom lite småstegringar när vi var tvugna att stanna å vänta, de gillade hon inte haha framåt ska de gå vet ni! ^^,

Får se om ja kan lägga in ngn bild senare, då de andra rider imorn me (bara liiite avis=P) medan ja då ska jobba imorn. Men efter det kommer iaf Eduardo <3 !! Snacka om att jag längtat, tre veckor sen sist..vi ses allt för sällan det är ju ett som är säkert iaf :'(

Peace out

//Marika


Härligt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0