23 December

Dagen före julafton.. känns helt overkligt att det är julafton imorn.. och att jag skall jobba XD med lite mer ansvar än vanligt för chefen kommer inte vara där. Bara jag och Linda. Men det går nog bra =)

Begravningen för Siv idag var helt otroligt fin och stämningsfull. Tårarna strilade ner i en strid ström genom i stort sett hela cermonin. Tårar av alla dess slag. Tårar för att det var så vackert me alla blommor och ljus, tårar för att det var så sorgligt och bedrövligt, tårar för att Sara sjöng så otroligt vackert <3.. Jag är iaf helt säker på att Siv sken upp i himmelen när Sara sjöng, blott en dag, för när hon sjöng så lös solens strålar extra starkt in genom kyrkans fönster..

Vila i frid Siv, tack för allt, jag glömmer Dej aldrig!

RIP Siv..






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0