Solig dag!

Hej!
Idag har jag och Emelie fått låta vårt projekt ligga på is då vi inväntar svar på om vi får göra vår forskning eller ej! :/ Ganska läskigt att inte kunna påverka utan bara vänta till att "juryn" läst vår rapport och se om de godkänner projektet.. Hoppas verkligen de! Vi vill så gärna komma igång nu innan sommaren, det blev ju lite mer att göra nu när vi ska beställa och översätta på amerikanska test också =)
Annars så är det en heelt fantastisk dag ute idag! Solen skiner och folk ligger å solar trots att de blåser ganska kallt men det är hela 10 grader ute iaf! :D Det går framåt! Tyvärr verkar ju inte det vackra vädret hålla i sig utan de ska bli regn och skit till helgen :( Trist alltså, det blir ett regnigt födelsedagskalas för min del ;)
Just nu har jag precis varit ute på en promenad med fina Nina och vi gick längs älven, så himla skönt va det! Vi va ute en timma ungefär sen har ja käkat lunch och surfat runt lite på nätet. Hade satt på ugnen för att sätta igång med att baka till min födelsedag men tror ni inte att ja upptäckte att ja inte hade ngt bakplåtspapper?! och de måste jag ha till tårtbotten som skall vara i den djupa pannan så nu måste ja snart pallra mej iväg till affären här men jag är så himla seeg i kroppen idag då jag joggade 5 km igår + gick på bodypump och ökade mina vikter så jag har inte så mkt krafter idag haha. Men tur jag har fått Emelies cykel så då går det lätt och smidigt att ta sig till affären!
Så nu får ni hålla tummarna för att mina bakverk blir lyckade här i eftermiddag.. (annars får man väl göra om tills de blir bra hehe, ja börjar ju i tid iaf ;)
Sen om ja orkar blir det lite rensning av garderob å så ikväll, mkt prylar som behöver gås igenom en s.k vårrensning! ;P
Ha de gött i solen gott folk!
Peace out!

//Miss M.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0