första dagen på sommarjobbet =)

Idag hade jag första dagen på nya sommarjobbet. Det kändes jättebra, det kommer bli en bra sommar tror jag! =)
Annars så njuter jag fortfarande av sommaren, trots att de nu är mkt regn å rusk:P kändes som höst nästan idag. Red Mio igår, snacka om att han älskar att komma ut! Min älskade älskling!<3
 
/Peace out.
 
 
 
Garnstump (Madeleine)
2012-06-25 @ 21:08:02
URL: http://garnstump.blogg.se/

Melissa Horn! :) Skönt att du trivs på nya jobbet, hoppas det fortsätter så. Hälsa Gotland ;) Kramar

Marika
2012-06-26 @ 19:45:27

Aa jag gillar henne!^^, ja, det hoppas jag också! =) Jjajemen, ska hälsa så mkt! Inte så långt kvar tills ddu kommer! Kramkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0