Söndag

Tjoohoo!!
Var i stan igår med Lena, Lovisa och Alex efter en skön sovmorgon! Vädret var på topp, varmt och gutt och humöret likaså! Sedan drog vi till Halla och hade en mysig eftermiddag kväll med massa gottis. jAG och Lena höll på att somna på soffan som riktiga pensionärer men vi lyckades rycka upp oss och väl inne i stan hämtade vi upp Linn och sen hade vi en riktigt lyckad kväll på Hamnplan! :D Längesen man var där, men det var sommarinvigning och fullt med folk, kul kul! SÅ härligt att få dansa loss igen, saknat det!! Vi hade först tänkt gå på gute men där var de så dött så vi drog ut på hp istället och det var inget som ångrades!
Buss hem idag och så snart dags för grillning med grannskapet ska bli riktigt skoj, längesen man sågs!

Peace out!
Trevlig söndag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0