Stamningstentamen

Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade vilket beror på att tiden flugit iväg samt att jag inte haft någon inspiration till att skriva blogg :P
Det har egentligen inte hänt så mycket heller, julen firades i vanlig ordning hemma på ön. Var en riktig välbehövd och skön julledighet även om den var kort (som vanligt, denna gång; 22dec-2jan). Jag hann göra mycket ändå när jag var hemma men tyvärr blev jag sjuk (första gången på länge) så fick spendera några dagar till sängs :(
Men nu är vi inne på år 2012!! Oj jisses jag tittade lite bakåt i bloggen och vad de har hänt mycket sedan jag började blogga 2008! 4 år sedan redan. Nu är jag umebo och om ett år är jag färdig logoped, känns helt fantastiskt! Imorgon skriver jag antagligen min sista större tenta (om jag inte får göra om den, man vet aldrig!) så det är såklart något som kommer firas med klassen i helgen! Sedan återstår det två mindre kurser varav en "tentaquis" och en hemtenta samt praktik i stamning och dysartri hela mars då jag och två tjejer till ifrån klassen kommer vara i Ö-vik. Känns väldigt roligt att jag hamnade där då det var det första stället jag var på praktik på och så blir det även min sista, som att knyta ihop säcken lite känns det som :) Fast jag kommer ha en praktikperiod i september med men den får jag fixa själv så är lite annorlunda^^,
Sedan, efter praktiken, i april så börjar examensarbetet som sträcker sig ända fram till jan 2013, här ska det forskas minsann! :) Vi har fått lite ämnesval och så,, så jag och Emelie som ska skriva tillsammans kliar våra huvuden och funderar vad vi ska välja, finns mkt som verkar intressant! :)
Nej nu måste jag ladda upp inför tentan imorn genom att gå å lägga mig strax^^,
Ha en riktigt trevlig helg!
Kram Marika
Madeleine
2012-02-10 @ 14:23:23
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

Tjoho, Marika bloggar igen! :P

Marika
2012-02-11 @ 11:34:35

haha ja det är ett under! får se när nästa gång blir hehe..;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0