Trött som ett ägg..

Arbetat ett par intensiva veckor nu på jobbet. Jag har verkligen mitt drömjobb just nu och måste nypa mig ibland för å fatta att jag verkligen gör det här.. Det var en lång och krokig väg som även var fylld med mycket glädje att utbilda sig. Att nu få omsätta mina teoretiska kunskaper i praktiken och finnas där för barn, ungdomar och deras föräldrar betyder otroligt mycket för mig!! Därför jobbar jag gärna mycket, jag vill göra de där lilla extra för alla.mina patienter..  och så länge jag brinner för de här med tt hjälpa andra så kommer jag att orka! Visst som sagt man blir trött men inte en sådan 'jobbig' trötthet utan mer en.tillfredsställande känsla att man gjort allt.man kan för.Ngn.annan under större delen av dagen..ge och ta..sånt är livet!:-) 
 
I helgen.måste jag börja packa inför Spanienresan.. Den 25;e januari när.det iväg.till mallis igen för nya.äventyr!:-) sedan väntar en.extremt efterlängtad vistelse i min gamla hemort Galicien!! <3 
 
Nu svider mina ögon mer och mer.. Dags att gå. 
 
Ciaaooo!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0