Maskinen!

Wiiee! Underbart solig och skön dag idag! Började med att sola och släppa ut hästarna på ett nytt bete, där vi precis tagit hö, oj oj va de blev glada och bjöd på världens uppvisning! :D Riktigt skoj å se!^^,
Sen åkte jag till Fårösund, på vägen så såg jag ojnareskogens beskyddare som satt upp en massa skyltar och lappar.. ändå bra att det händer något! Helt absurt att Nordkalk ska få förstöra så som de tänker :S Väl framme i fårösund var det sjuukt mkt folk på väg till Fårö! :P Men jag skulle till frissan jag, toppade lite, åh så skönt att få de klippt!
Sen har resten av dagen flutit på, jag å morsan åkte till slite och handlade lite. Jag införskaffade äntligen ett par grymt sköna gladiatorsandaler som jag letat länge efter. De var lite dyra men riktigt bra i skinn å allt så de kommer jag nog kunna använda flera somrar!=)
Nu grillar vi lite i trädgården sen så ska jag åka in till Visby och hämta ut Lars winnerbäckbiljetten till den 2 aug! :D Ska dit med Madde, ska bli superskoj! Men ikväll blir det utgång med Linn å vi ska se Maskinen på gute, de som bl.a gjort låten "alla som inte dansar", och "krossa alla fönster". Lär bli drag! :D

Peace out.
/M.
Garnstump (Madeleine)
2012-07-11 @ 21:34:14
URL: http://garnstump.blogg.se/

Ska bli grymt att få gå och se Lars Winnerbäck med dig!! :D Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0