Valborg

Hej!
Då har april gått emot sitt slut, denna månad har gått ruskigt fort! Men jag välkomnar sköna maj med öppna armar :) Bästa månaden på året! Och det är första året på 4 år som jag är hemma på min födelsedag, de senaste åren har jag varit på annan ort pga av praktik så nu ska det bli skönt att få vara i umeå, även om det roligaste ju hade varit att vara på gotland men umeå är näst bäst! ;)
Annars så är jag allmänt seg efter en riktigt skön helg full med sol :) Behövde verkligen återhämtning efter två veckors hårt arbete med forskningsplanen. Denna vecka ska jag skriva klart min absolut sista hemtentamen! :) sen kommer Emelie tillbaka ifrån Lycksele på onsdag och då ska vi fortsätta med vårt ex-jobb :)
Idag fyller Nina 26 år och hon bjuder på sushi ikväll så skall bort till henne och Daniel runt 18, och idag fyller även kusin Sebastian 17 år! Grattis till er! :)
Ha nu en riktig skön valborg! :D
MVH
Miss M.
Madeleine
2012-04-30 @ 15:31:13
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

Skönt med sista hemtentan :) Hur varmt har ni där uppe nu? Vi har 22 grader här idag :D Hinner du läsa min blogg nåt? Ser inga kommentarer nämligen. Ha en bra valborg! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0