Ex-jobbet tar form!

Hello!

Sitter nu på universitetsbiblioteket och arbetar med forskningsplanen som skall redovisas nästa fredag, låter kanske som att jag har gott om tid men det är en hel del som skall göras! Leta en massa artiklar så att man kan motivera sin studie med tidigare forskning så att panelen som skall bedöma vår idé tycker att vårt projekt är värt att göra. Samtidigt är det en mycket rolig och spännande tid! Jag och Emelie kommer ju leva och andas detta projekt ända fram till januari 2013.. det blir lite som vårt gemensamma barn haha! ;)
Annars så har ju påsken nyss varit och då var jag hemma på ön en hel vecka! Första gången på vääldigt länge. Tyvärr var det inte mkt till vår hemma och det snöade på självaste påskafton men det var hur som helst helt underbart att va på ön igen.
Nä nu får jag sluta göra annat än de jag borde ;)
Ha de så bra!
/Marika
Madeleine
2012-04-18 @ 22:06:42
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

:o)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0