Andningspaus!

Tar fem minuter till att sätta mig ner och andas.. pjuuu!!
Det är första gången dennna vecka som jag har haft tid till det ;P Varit en helt crazy vecka med låånga dagar i skolan, minst till klockan 17 och sedan har det även varit möten, plugg, träning osv på kvällarna. Hej då fritid! ;P Kort pch gott så är det full tupp (fullt upp;P)  just nu med tre kurser samtidigt; "röststörningar" (jätteintressant om organiska och ickeorganiska röststörningar),"Den egna rösten" (mycket praktisk kurs då vi själva går till logoped och lär oss en god röstteknik samt håller i röstövningar för yngrekursen, jätteroligt!:D), "Terapeutiskt förhållningssätt" (rollspel och samtal kring logopedens terpeutiska förhållningssätt, mkt viktig och bra kurs).
Utöver dessa tre kurser har vi två och två i klassen till uppgift att göra ett projektarbete (en liten forskning). Detta är alltså inte ens schemalagt utan skall hinnas med då vi har luckor i de andra kurserna (vilket inte existerarXD)!
Jag håller minst sagt på att bli galen! ;P Det är svårt att slappna av och känna att det är kul och lära sig när man hela tiden känner att man ligger efter, inte så roligt. Men det är bara och bita ihop, jag längtar tills praktiken börjar då blir det ju nästan lite "semester" haha nä så är det ju inte men det är så mycket roligare att göra praktik, det är ju dit jag vill komma, att få börja jobba! :) Tänk att det bara är 1 år och 3 månader tills jag tar examen..iiiii kittlas i magen när jag tänker på det men det skall bli så roligt att börja jobba, om man nu förhoppningsvis får ett jobb ;)
Lite om mycket.
Det var allt för mig just nu.
/marika
Madeleine
2011-10-15 @ 17:56:01
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

Glöm inte att vara med och gissa på min blogg :) Rätt svar presenteras i morgon kväll (söndag). Ps. umgås inte med fulla tuppar ;)

Marika
2011-10-15 @ 22:30:44

Ja det ska jag absolut göra! :) haha tack för tipset ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0